Дечија недеља 2025. - вртић "Гуливер"
Дечија недеља
„Имам право да се играм, да се смејем, маштам, стварам – и у бољи свет претварам“
Спортски дан – свака група у вртићу је у склопу своје групе осмислила неку спортску игру, коју су могла да играју сва деца у вртићу. Подржавали смо једни друге, бодрили и заједно учествовали у спортским играма.
Радионице са родитељима – свака група је имала радионицу са родитељима у склопу онога што тренутно раде са децом, онога што је за децу важно:
- Млађа група: деца заједно са родитељима праве колаче од домаћег пластелина, за добродошлицу у вртић „Гуливер“
- Средња група: радионица у оквиру пројекта који има радни назив „Ја као фармер“. Родитељи су имали понуђене идеје за реализацију: „кокошињац“, „фарма“, домаће животиње са фарме,... као и понуђен материјал. Радионица је била посећена и добили смо веома занимљиве продукте
- Старија група: у оквиру тренутног пројекта у групи „Вешти прсти“ родитељи су имали прилику да уз помоћ разноврсног материјала (вуница, боцкалице, шаблони за ткање,...), заједно са децом упосле своје веште прсте на начин који њима прија. Добили су разноврсне продукте који су касније међусобно поклањали родитељима, другој деци,...
- Мешовита група: деца заједно са родитељима имају могућност да праве поклоне или рођенданске честитке, у сколпу онога чиме су се тренутно бавили, а то је проигравање рођендана. Уз помоћ разноврсих материјала настајали су занимљиви продукти, које су касније међусобно поклањали.
- Припремна предшколска група: радионица је била у склопу пројекта, из књиге „Тајанствена азбука“. Из шешира су извлачили тајанственог друга којем су писали поруке тајанственом азбуком, а код куће су имали задатак да те поруке прочитају уз помоћ родитеља. Цртали су симболе који представљају њих и које смо пластифицирали и њима обележили дечије ормариће.
Сарадња са основном школом „Краљ Петар II“ : у вртићу су деца из предшколске групе, у склопу дечије недеље, угостила децу и учитељицу из основне школе „Краљ Петар II“. Заједно са њима деца из вртића су цртала групни ради „Стварам бољи свет“ и плели су наруквице пријатељства. Упознали су простор вртића, као и децу из других група.
Имам право да... – деца заједно са родитељима на листовима од папира бележе која су њихова права. То заједно качимо на дрво у холу вртића. На тај начин подржавамо и уважавамо оно што је за децу и њихове родитеље важно.