Skip to main content

Предлози за игре код куће 14

ИГРА: ШАШАВА ПРИЧА

    Са децом се разговара о црвеној, жутој и плавој боји и свему из околине што има ове три боје. Затим свако од учесника представља једну од три боје. Задатак је да осмисле причу у којој ће све бити „обојено“ бојом  коју представљају.  На пример: - Шетао сам плавим парком у коме је расло плаво дрвеће. Људи плаве косе су водили плаве псе..

   Сваки члан појединачно представља причу, док остали могу да допуњују  садржај приче. Из сваке приче издваја се оно што је необично или интересантно. На крају можете предложити да се од садржаја све три приче, састави четврта, савим ова прича која ће вероватно имати најнеобичнији садржај какву деца обично називају  најлуђа прича, прича без везе или шашава прича.

   Ову игру прихватају деца свих узраста јер омогућава измене и надограђивање.

 

   ИГРА: СЛИКОВНИЦА –КИШОБРАН

    За ову игру потребан је један стари кишобран (једнобојан) Од великог кишобрана који је подељен на одвојена поља зракастим жицама могу се направити сликовнице на више начина. На пример:

   - Сваки део куполе кишобрана би био добра (тамна) подлога  за стварање по једне слике из приче за коју се одлуче учесници. Кишобран се лако окреће, тако да се оваква сликовница лако леда и чита. Са ње се лако чита представљена прича  у сликама.

- На жичане завршетке  кишобрана могу се закачити ликовно обрађени предмети  разних облика и величина (нпр. ликовно обликован   папир добијен гужвањем)

   

   ИГРА: ПАУКОВА МРЕЖА

За ову игру потребно је најмање троје учесника и један већи комад ластиша, траке, или канапа. Крајеве завежити у чвор тако да добијете кружницу, а затим увртањем кружнице формирајте облик слова ,,X”.

Двоје учесника држе формирану „мрежу“ између себе и померају је у различитим правцима, понављајући стихове :

,,Паукова мрежа, паукова мрежа, направио сам ја нешто, ово је петља за тебе, провуци се сада вешто!“

На реч: ,,Вешто!“, учесници који држе мрежу заустављају се у положају у ком су се затекли, и ногама газе део мреже како би је начинили још компликованијом. Остали учесници треба да се провуку са једне стране мреже на другу, тако да саму мрежу ни једном не додирну. Учесници који додирну „паукову мрежу“ и упадну у њу долазе на место оних који су је држали.

 

                                                                         УЖИВАЈТЕ У ИГРИ!